AgendaDeelname
NieuwsRepertoireOptredensEven voorstellenContact

Meezingen?

Vind je zingen leuk en lijkt een koor je wel wat? Kom eens langs op een repetitie. Je kunt dan rustig luisteren, maar ook meezingen. Ook proef je de sfeer tijdens onze repetities.

Lid worden?

We repeteren wekelijks, met uitzondering van vakanties en feestdagen, op de woensdagavond van 20.00 tot 22.00 uur in het Protestants Centrum in Giethoorn, Beulakerweg 78a. Wanneer het centrum gebruikt wordt voor andere doeleinden maken we voor onze repetitieavond regelmatig gebruik van de kerk van de Protestantse gemeente.

Je mag 2 keer vrijblijvend meedoen met een repetitie. Neem vooraf s.v.p. even contact op met het Gieters Popkoor. Mail naar: Groot Gieters Popkoor

Wanneer je enthousiast bent geworden en graag lid wil worden bepaal je samen met de dirigente Heleen, bij welke stemgroep je het beste past.