AgendaDeelnameNieuwsRepertoireOptredens
Even voorstellenContact

Hoogtepunten van optredens van de afgelopen jaren

Hieronder een overzicht van de optredens waar we leuke herinneringen aan hebben. Voor komend seizoen 2022-2023 staan er al weer een aantal leuke optredens op de agenda!

Gondelvaart 2022

Voor de derde keer meegedaan aan de Gondelvaart in Giethoorn. Altijd gezellig, zingend door de grachten met veel publiek!

carousel image

5-jarig jubileum Gieters Popkoor!!

Het hoogtepunt wat we natuurlijk nooit vergeten is ons 5-jarig jubileum. Dit concert is een groot succes geweest o.l.v. Marianne Mol en Jet Pit met medewerking van heel veel mensen vanuit het koor en daarom heen.

Afsluiting van het seizoen 2021-2022

Zoals elk jaar proberen we van de afsluiting van het seizoen in juni/juli iets leuks te maken. Dit keer is er gekozen voor een kleinschalig optreden gearrangeerd en geregisseerd door Jet Pit op zondag 10 juli 2022. In een vrolijke outfit, met een nieuw en opgefrist repertoire hebben we enthousiast gezongen voor eigen publiek. Janneke en Hendrik hebben hun mooie locatie daarvoor beschikbaar gesteld. Voorafgaand aan het optreden hebben we een rondvaart gemaakt door Giethoorn. Aansluitend met het koor nagepraat en gezellig samen gegeten en genoten van de lekkere gerechten bij Smit.

Dickens Kerst

Binnenstad Steenwijk

Klassiek ontmoet Pop

Theater De Meenthe in Steenwijk. Het Gieters Popkoor op uitnodiging van muziekvereniging De Bazuin en in samenwerking met de band Noorderdijk